0

Poniedziałek 29-09-2025


Komunikaty:


Specjalność: s5JMPED



s5JMPED1
Poniedziałek 29.09.2025
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:30-15:00-
-
-
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Wtorek 30.09.2025
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:30-15:00-
-
-
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Środa 01.10.2025
08:15-09:45Pt (ćw)
dr Katarzyna Sępowicz-Buczko
C123
10:00-11:30Pt (ćw)
dr Katarzyna Sępowicz-Buczko
C123
11:45-13:15Sd (sem)
dr Małgorzata Buchla
C123
13:30-15:00PdwPzdzdmzdzz (ćw)
dr Małgorzata Buchla
C123
15:15-16:45Zmzet (wt)
mgr Tomasz Kwoka
C123
17:00-18:30PssewpikI (ćw)
mgr Tomasz Kwoka
C123
18:45-20:15-
-
-
Czwartek 02.10.2025
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30Sd (sem)
dr Marek Kazimierowicz
C111
11:45-13:15Pedeu (wyk)
dr Marek Kazimierowicz
C111
13:30-15:00PdwKwnmwn (ćw)
dr Marek Kazimierowicz
C111
15:15-16:45Diee (ćw)
mgr Tomasz Kwoka
C123
17:00-18:30Diee (ćw)
mgr Tomasz Kwoka
C123
18:45-20:15-
-
-
Piątek 03.10.2025
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:30-15:00-
-
-
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Sobota 04.10.2025
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:45-15:15-
-
-
15:30-17:00-
-
-
17:15-18:45-
-
-
19:00-20:30-
-
-
Niedziela 05.10.2025
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:45-15:15-
-
-
15:30-17:00-
-
-
17:15-18:45-
-
-
19:00-20:30-
-
-

Legenda:



Informacja 1h [x/-] lub 1h [-/x] oznacza, że zajęcią trwają w tym bloku 45 minut i zaplanowane są odpowiednio w pierwszej lub drugiej jego połowie.



P
N
jeżeli w bloku zajęć pojawią się dwa przedmioty, górny wpis oznacza zajęcia w tygodniu parzystym

SkrótNazwa
PtPsychologia twórczości
SdSeminarium dyplomowe
PdwPzdzdmzdzzPrzedmiot do wyboru: Praca z dzieckiem z doświadczeniem migracyjnym/Praca z dziećmi ze zróżnicowanyc
ZmzetZajęcia muzyczno-ruchowe z elementami tańca
PssewpikIProjektowanie spersonalizowanych strategii edukacyjnych w przedszkolu i klasach I-III
PedeuPedeutologia
PdwKwnmwnPrzedmiot do wyboru: Kreatywność w nauczaniu/Strategie motywacyjne w nauczaniu
DieeDiagnoza i ewaluacja edukacyjna